کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد..راه هایی برای ثروتمند شدن..پول پارو کردن..کسب درآمد

کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد..راه هایی برای ثروتمند شدن..پول پارو کردن..کسب درآمد

اخرین اخبار سایت های کسب درآمد

مطلع شدیم سایت کلیکی تئوباکس teobux که در صدر سایتهای کسب درآمد در ازای دیدن تبلیغات در ایران بود و شاید بتوان گفت بهترین سایت کلیکی ایرانی لقب گرفته بود پس از دو سال فعالیت به شرکت ” نام آوران فن آوری آسمان ” که اداره کننده سایتهای کلیکی مشابهی به نامهای آسمان باکس و آسان باکس میباشد فروخته شده است.

teobux تئوباکس فروخته شد ! فروش تئو باکس خبری عجیب که توسط مدیرش ” خبر خوب ” توصیف شده است.

در گذشته و در بین سایتهای کسب درآمد کلیکی خارجی در این نوع نقل و انتقالات معمولا اتفاقات خوبی رخ نداده است و گاهی کاربران متضرر شده اند تا آنجا که سایت های بررسی کننده این نوع سایتها عمولا در زمان نقل و انتقال سایت مذکور را از حالت “سایت پیشنهادی” خارج کرده و به حالت “تحت نظر” قرار میدهند.

البته مدیر اسبق  سایت تئوباکس از این رخداد با عنوان ” خبر های خوب ” یاد میکند که امیدواریم این خبر خوب تنها در سود کلان فروش سایت نبوده و برای کاربران نیز خبرهای خوبی در راه باشد.

فروش تئوباکس بسیار جالب به نظر میرسد و یکی از نکاتی که تعجب ما را در این مورد بر انگیخت فروش سایت دقیقا بعد از ارتقا سرور آن بود که مطالب مختلفی را در ذهن تداعی میکند.

البته ادامه همکاری مدیران ارشد یا همون ادمین های سایت تئوباکس با شرکت جدید، خود نقطه امیدی بر فعالیت مثبت این سایت در آینده بشمار میرود.

پولساز .نت ضمن آرزوی موفقیت هم برای مدیران قبلی و هم مدیران جدید این سایت امیدوار است که فعالیت مثبت این سایت که به نوعی پرچم دار فرهنگ سازی این نوع کسب و کار در کشور محسوب میشد همچون گذشته ادامه داشته و کسب درآمد از این سایت کلیکی برای کاربرانش بهتر و بیشتر از گذشته ادامه داشته باشد.

در ادامه توضیحات مدیر سایت تئوباکس و همچنین پیام مدیر جدید را برای شما قرار میدهیم که البته در سایت تئوباکس نیز قرار داده شده است:

با سلام حضور اعضای محترم

من رضا هستم و تا به حال سمت مدیریت وب سایت توباکس را به عهده داشتم .

نام من رضا و مدیر وب سایت توباکس هستم.امروز هم حامل خبر بسیار خوبی برای شما عزیزان هستم .

وب سایت توباکس با پرداخت نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان به عنوان اولین ، بهترین ، مورد اعتماد ترین و سودزا ترین وب سایت کلیکی ایران تا به اینجا در خدمت شما عزیزان بوده و برای بهتر شدن آن برنامه های بزرگی در پیش رو داریم

خبر خوبی که امروز برای شما دارم این است که وب سایت توباکس توسط شرکت قدرتمند نام آوران فن آوری آسمان خریداری شده و تمامی مسئولیت های آن با این شرکت محترم خواهد بود ، من هم به عنوان یکی از مدیران به همکاری خودم با این شرکت ادامه خواهم داد ، در واقع نام کاربری ادمین از این به بعد متعلق به مدیر شرکت نام آوران فن آوری آسمان خواهد بود و من با نام کاربری رضا از این به بعد در خدمت شما خواهم بود

در این ۲ سالی که من به عنوان ادمین وب سایت در خدمات شما بودم تمامی سعی خودم را کردم تا حق را نا حق نکنم و تا جایی که از دستم بر می آمده محیط کاری سالم و بدون نگرانی را برای شما ایجاد کنم ، در اینجا از تمامی دوستانی که فکر می کنند که حقشان در این ۲ سال مدیریت من در وب سایت پایمال شده خواهش می کنم تا با من تماس بگیرند تا موضوع را بررسی کنم

خرید وب سایت توباکس توسط شرکت نام آوران فن آوری آسمان فقط جنبه مادی نداشته و ما بعد از تحقیقات به این نتیجه رسیدیم که این شرکت با یک برنامه اصولی و سابقه خوب در زمینه های کامپیوتری قصد رو به جلو بردن توباکس را دارد و به همین جهت این عمل انجام گرفت

اینجا از دوست بسیار خوبم امیر که در پیشبرد اهداف توباکس نقش بزرگی داشته تشکر می کنم و با خوشحالی اعلام می کنم که ایشان نیز همکاری خودشان را هر چه بیشتر از قبل با توباکس ادامه خواهند داد

در متن زیر پیغام فرستاده شده توسط ادمین جدید توباکس را برای اطلاع شما دوستان ارائه می کنم

به نام او

سلام و وقت بخیر

ضمن عرض تشکر از کلیه عزیزانی که تا این لحظه ما را در تمامی موارد یاری کردند و در سخت ترین شرایط همراه ما بودند .

همچنین جای تشکر و قدردانی از کلیه همکاران فعال و مدیران و ناظران بسیار خوب و با تجربه تئوباکس و یک قدردانی ویژه که در لغات جای نخواهد گرفت از ادمین و مدیر محترم و بزرگوار وب سایت موفق تئوباکس ، جناب آقای رضا که در این مدت برای کاربران و این وب سایت نهایت تلاش خود را انجام داده اند و در هیچ زمینه ای کم لطفی از ایشان دیده نشده است .

بنده میلاد داودی مدیر عامل شرکت نام آوران فن آوری آسمان همچنین مدیر ۲ وب سایت آسمان و آسان باکس خدمتگزار هموطنان عزیزمان هستم .

در روزهای گذشته طی مذاکرات انجام شده با جناب آقای رضا مدیر محترم وب سایت تئوباکس به نتایجی رسیدیم که شامل واگذاری وب سایت نام برده به شرکت آسمان شد .

این افتخار بزرگیست که بتوانیم با قدرت هر چه بیشتر و با کیفیت بالاتر در خدمت شما عزیزان انجام وظیفه کنیم .

مسلما برنامه های بزرگی برای این تجارت در نظر گرفته شده که در آینده به مراتب اعلام خواهد شد .

همچنین قالب جدید وب سایت تئوباکس که کاملا مشخص است به صورت حرفه ای طراحی شده و زمان و هزینه زیادی صرف این قالب شده است را تا اواخر هفته جاری راه اندازی خواهیم کرد که امیدواریم بتوانیم با این کار زحمات جناب آقای رضا را به سرانجام برسانیم .

قابل ذکر است که در ارقام و قوانین و به طور کلی در سیستم کاری فعلی وب سایت تغییراتی نخواهیم داشت .

همچنین آقای رضا این افتخار را به ما دادند که همچنان در کنار ما همکاری داشته باشند .

موفق . سربلند باشید .

با احترام

مدیریت آسمان

منبع:poolsaz.net/

نظرات 3 + ارسال نظر
امین چارلی یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ق.ظ http://http://charli.amin.loxblog.com

حسام جان به اسم کسب در امد لینکت کردم

سلام امین عزیز.داداش نگفتی من با چه اسمی لینکت کنم؟

danger20 یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ب.ظ http://danger2020.blogfa.com

سلام بزرگوار
خداقوت
ممنون از حضورتون در وبلاگ بنده..
با افتخار تمام لینک شدید.درصورت تمایل لطفا بنده رو با نام "غریب تر از غریب الغربا" لینک بفرمایید.
برای حمایت از گروه مبارزین اگه دوس داشتید لطفا بنر گروه و همچنین کد بک لینک وب مرجع رو در تنظیمات وب ارزشمندتون قرار بدید.
با آرزوی موفقیت روز افزون شما ..
شادزی
یاعلی

سلام عزیز.
من برای پیشرفت تشیع حاضرم جون بدم کد بنر که چیزی نیست حتما.

سلام یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ب.ظ http://parsxp.com

سلام خدمات این سایت را هم ببینید بد نیست ممنون

چشم حتما..بازدیدکنندگان گرامی شما هم برید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد