کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد..راه هایی برای ثروتمند شدن..پول پارو کردن..کسب درآمد

کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد..راه هایی برای ثروتمند شدن..پول پارو کردن..کسب درآمد

سیستم همکاری درفروش کارت شارژ_بهترین راه درآمد زایی

سلام به همه برو بچ گلی که میخوان مستقل باشن و خودشون پول دربیارن و خرجشونو بدن.

خوب همونجور که از بنرش پیداس باید بگم که این سیستم همکاری در فروش شارژ کارته.

فک کنم بدرد بخوره.بچه ها فقط یادتون باشه بازدید وبلاگ یا سایتتون خیلی خیلی مهمه.

کدبنراشو توی وبلاگتون بذارید و انشالله مردم هم خرید میکنن راستی میتونید باهرمبلغی که خواستین شارژ کنین.زیرمجموعه گیری هم نداره فک کنم.

راستی من این قالبو چندوقت زدم.ببینید ارشیو که هست حالاجدا از اون پایین صفحه سمت راست اگه دقت کنید میبینید ادامه صفحات هم هست که رنگش صورتیه خیلی سخت میشه پیداش کرد شرمنده ها ولی حال ندارم پس زمینه رو عوض کنم.فدای همگی

همکاری در فروش


نظرات 1 + ارسال نظر
admin سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ب.ظ http://heder.blogfa.com

سلام با عرض پوزش دوست عزیز
هدر شما حاضرشد
برای حمایت از ما کد بنر ما رو در وب خود قرار دهید

سلام خواهش میکنم...چشم کد بنر شما رو قرار میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد